Hangtong Electric hè statu invitatu à participà à a riunione standard di serie di cumpunenti chjave per interruttori di circuiti AC d'alta tensione di China Southern Power Grid.

Hangtong Electric hè statu invitatu à participà à a riunione standard di a serie di cumpunenti chjave per l'interruttori AC d'alta tensione di China S.

Da u 18 à u 20 d'ottobre, a riunione di u travagliu centralizatu è di l'analisi standard di cumpunenti chjave per l'interruttori di circuiti AC d'ALTA tensione di China Southern Power Grid hè stata in Shanghai.Questa riunione hè stata patrocinata da China Southern State Power Grid.Più di 20 esperti è ingegneri di l'Istitutu di Ricerca di l'Energia Elettrica di Guangxi Grid, Shanghai Sieyuan Electric Co., Ltd., Jiangxi Huntec Electric Technology Co., Ltd. è altre imprese sò stati invitati à assistisce à a cunferenza.

Hangtong Electric, cum'è un fabricatore specializatu in i connettori, hè onoratu d'esse invitatu à participà à sta cunferenza cù anni di forza tecnica è sperienza di innovazione in R&D.In a riunione, i scambii tecnichi sò stati principarmenti realizati nantu à i normi cunnessi, i requisiti tecnichi, i metudi di prova è e regule di u terminal terminale, è altri requisiti pertinenti.À u listessu tempu, l'ingegneri di l'aviazione suggerenu ancu di aghjunghje novi termini tecnichi è elementi di teste, chì sò stati ricunnisciuti unanimamente da a cunferenza, è anu purtatu discussioni approfondite nantu à i termini è l'articuli di prova.

Attraversu sta riunione di analisi di l'offerta, Hangtong Electric cumbinerà i so propri valori corporativi, cuntinuerà à cumunicà è à amparà cù i culleghi in l'industria elettrica, cuntinuà à migliurà è innuvà, si cuncentra nantu à a ricerca è u sviluppu di i prudutti di terminali di cablaggio, per furnisce i clienti cun più efficaci, meticulosi. e suluzioni di cunnessione elettriche in tuttu.


Tempu di post: 18-May-2022